The Writer's Block

The Writer's Block (http://www.kidpub.com/forum3/index.php)
-   Free advice (http://www.kidpub.com/forum3/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Your emotional venting thread. I'll explain. (http://www.kidpub.com/forum3/showthread.php?t=2095)

Zelda 05-22-2017 12:17 PM

Quote:

Originally Posted by Owen-L (Post 594844)
i wish my friends gave me nice advice like "dont worry. go to sleep and you'll feel better" or something like that but when they give me advice i feel like theyre criticizing me more than anything.

i'm the opposite, but i see where you're coming from.
If you wanted you could try telling your friends something like 'hey thanks for trying but that doesn't really help.'
^
That's probably not a good way to phrase it, but do you know what i mean? Like maybe just mention to them you feel criticized by their advice and they'll hopefully adjust their advice-giving.

Swallowtail 05-22-2017 04:54 PM

you know when a friend is actively trying to help you and get you to bed but all you can do is sit on the stairs and stare blankly at the wall for a few minutes and then you feel awful because yes

SilverMoon 05-22-2017 05:37 PM

hahahaha I need to do my English hw but........ ,,,,,,

Zelda 05-22-2017 07:22 PM

Quote:

Originally Posted by Swallowtail (Post 595058)
you know when a friend is actively trying to help you and get you to bed but all you can do is sit on the stairs and stare blankly at the wall for a few minutes and then you feel awful because yes

It's okay to be that way sometimes, no one's gonna begrudge you for it. It happens.

Gracithe1andonly 05-24-2017 09:29 AM

Saint Paul said something to one of his jailors once that I think is very relevant to life

"Do no harm to yourself; we are all here." (Acts 16:28)

05-30-2017 12:08 AM

Quote:

Originally Posted by zelda (Post 595158)
excuse Me For A Moment While I Take Up Yet More Space On This Thread With My Panicked Ramblings.

Yet Another Person I Know Has Possibly Started Cutting (i'm Like 99% Certain) And I Don't Even Know Them That Well But I Handed Them A Note With My Contact Info Saying They Could Talk To Me Whenever And It Would Be Totally Confidential, And They Added Me On Social Media. I Guess This Means It's My Go, But Wtf Do I Even Say Now? Wtf Do I Do I'm Freaking Out Why Is This Causing Me So Much Distress. ;_;


Ask Them Whats Wronggggggggggg Chiald And Ask Them Politely Why They Are Cutting.

Owen-L 05-31-2017 02:11 AM

why do my best friendships always end up turning to shit

Zelda 05-31-2017 10:45 AM

Quote:

Originally Posted by Owen-L (Post 595169)
why do my best friendships always end up turning to shit

that's vague and unfortunate sounding.
if you want to vent more about it you can always email me (zelda1gypsy@hotmail.com)

Owen-L 06-01-2017 06:13 AM

Quote:

Originally Posted by Zelda (Post 595171)
that's vague and unfortunate sounding.
if you want to vent more about it you can always email me (zelda1gypsy@hotmail.com)

no thanks. it's fine.

Gracithe1andonly 06-04-2017 11:04 PM

Quote:

Originally Posted by Swallowtail (Post 595218)
I sure do love hearing my brother screaming at my parents and making threats lmao
I just want to go back to school
haha great now my parents are yelling at each other too
(also I may have fucked up and so how do I only wear long sleeves and skirts without my parents getting suspicious)

I don't know what to say other than "ugh that's awful" but that's not... all that helpful?

man my parents don't yell at each other but my little brother occasionally blows his top so cheers to sitting and doing something else and trying to stay out of the way of angry siblings


in other news
I never freaking agreed to this and now I have more life than I know what to do with *thumbs up lol*


All times are GMT -4. The time now is 04:29 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.7.1
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.