The Writer's Block

The Writer's Block (http://www.kidpub.com/forum3/index.php)
-   KidPubNaNoWriMo (http://www.kidpub.com/forum3/forumdisplay.php?f=24)
-   -   Anyone doing NaNo this year? (http://www.kidpub.com/forum3/showthread.php?t=4722)

SilverMoon 12-10-2017 12:25 PM

Quote:

Originally Posted by Zelda (Post 598737)
I didn't end up doing Antiblue instead I did a dysfic about a cynernetic chick and a boy with a prosthetic foot and I got about 3.1 chapters in before losing all feel for the female lead and shit happened between my best friend and her boy friend so I stopped dead and never picked back up.

Whoops.

Whoops. I literally didn't do nano at all.
Maybe we can help each other write more, lol

Steampunk 12-10-2017 12:46 PM

Quote:

Originally Posted by Zelda (Post 598737)
I didn't end up doing Antiblue instead I did a dysfic about a cynernetic chick and a boy with a prosthetic foot and I got about 3.1 chapters in before losing all feel for the female lead and shit happened between my best friend and her boy friend so I stopped dead and never picked back up.

Whoops.

Yeah, I switched stories last minute too, but I ended up losing interest in it a few chapters in. Plus homework really piled up for me, so I never quite reached the 12,500 mark.
Eh, it was my first nanowrimo, hopefully I'll do better next year.

SilverMoon 12-10-2017 04:23 PM

Quote:

Originally Posted by Steampunk (Post 598745)
Yeah, I switched stories last minute too, but I ended up losing interest in it a few chapters in. Plus homework really piled up for me, so I never quite reached the 12,500 mark.
Eh, it was my first nanowrimo, hopefully I'll do better next year.

Haha, that's better than I've gotten to! Congrats
How's your writing going in general?

Steampunk 12-13-2017 12:51 AM

Quote:

Originally Posted by SilverMoon (Post 598746)
Haha, that's better than I've gotten to! Congrats
How's your writing going in general?

Haha thanks
Meh, not too great. I keep getting distracted and all my stories are trash. But hey, at least I have a solid cookie cutter cast of characters to fall back on! Haha I'm so bad at making storylines and characters rip any career I may have had. How's your writing going?

SilverMoon 12-13-2017 02:15 PM

Quote:

Originally Posted by Steampunk (Post 598765)
Haha thanks
Meh, not too great. I keep getting distracted and all my stories are trash. But hey, at least I have a solid cookie cutter cast of characters to fall back on! Haha I'm so bad at making storylines and characters rip any career I may have had. How's your writing going?

idk I don't have time to think about it as much as I'd like LOL

stallion 09-06-2019 11:39 AM

Good Job
 
Awesome! Keep going!

SilverMoon 09-21-2019 04:28 PM

Nano time is rolling around again folks and this time I’m going at it hard!


All times are GMT -4. The time now is 06:03 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.7.1
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.