Quantcast The Writer's Block - Search Results
Refresh the page...
forums KidPub Home

Go Back   The Writer's Block > Search Forums
 FAQ Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read

Showing results 1 to 25 of 36
Search took 0.00 seconds.
Search: Posts Made By: Gracithe1andonly
Forum: Randomize 03-07-2019, 10:21 PM
Replies: 165,518
Views: 2,458,757
Posted By Gracithe1andonly
lol that's awesome!! I've had a lot of songs for...

lol that's awesome!! I've had a lot of songs for my life running around in my head for a long time and I finally organized them into a playlist and i'm happy
Forum: Randomize 03-06-2019, 10:34 PM
Replies: 165,518
Views: 2,458,757
Posted By Gracithe1andonly
ever do that thing where you associate one song...

ever do that thing where you associate one song with one place, one era in your life?
Forum: Randomize 01-16-2019, 12:20 PM
Replies: 165,518
Views: 2,458,757
Posted By Gracithe1andonly
not impulsively but I bet you'd look cool think...

not impulsively but I bet you'd look cool

think about it tho
Forum: Randomize 12-07-2018, 10:42 PM
Replies: 165,518
Views: 2,458,757
Posted By Gracithe1andonly
I haven't seen Luna in a long time.

I haven't seen Luna in a long time.
Forum: Randomize 11-23-2018, 12:12 PM
Replies: 165,518
Views: 2,458,757
Posted By Gracithe1andonly
iiiiiiiiiiii am in the middle of juniorrrr...

iiiiiiiiiiii am in the middle of juniorrrr yearrrr and am slooooooowly losing my ability to caaaaaaareeeee which stiiiiiiinks because I am a good student(tm) and i waaaaaaaaaaaannnnnnaaaaaa...
Forum: Randomize 07-22-2018, 08:48 PM
Replies: 165,518
Views: 2,458,757
Posted By Gracithe1andonly
i'm getting another picture in my head and have...

i'm getting another picture in my head and have no idea if it's accurate but hey if it is ur pretty gorgeous
Forum: Randomize 07-21-2018, 02:09 PM
Replies: 165,518
Views: 2,458,757
Posted By Gracithe1andonly
I imagined a face for Hazel and I know it's...

I imagined a face for Hazel and I know it's entirely inaccurate but hey. I also know what Swallow's face looks like (it's a gr8 face) but I haven't the foggiest idea about Luna. (what do you look...
Forum: Randomize 07-07-2018, 06:49 PM
Replies: 165,518
Views: 2,458,757
Posted By Gracithe1andonly
actual interaction my family just had: dad:...

actual interaction my family just had:

dad: *reading cooking instructions* prepare the oven to 450 degrees or *gets excited* prepare grill

sister: gonna rain

dad: ...prepare the oven to 450 degrees
Forum: Randomize 05-23-2018, 04:00 PM
Replies: 165,518
Views: 2,458,757
Posted By Gracithe1andonly
well if that ain't the coolest thing i ever heard

well if that ain't the coolest thing i ever heard
Forum: Randomize 05-22-2018, 01:09 PM
Replies: 165,518
Views: 2,458,757
Posted By Gracithe1andonly
what an adventure... and here i thought my school...

what an adventure...
and here i thought my school was avant garde

are you ok
Forum: Randomize 03-18-2018, 10:51 PM
Replies: 165,518
Views: 2,458,757
Posted By Gracithe1andonly
well that's sad

well that's sad
Forum: Randomize 01-09-2018, 09:19 PM
Replies: 165,518
Views: 2,458,757
Posted By Gracithe1andonly
it's actually just a joke because they're spelled...

it's actually just a joke because they're spelled the same but don't rhyme. So is it funnier to pronounce Aristotle like Chipotle, or pronounce Chipotle like Aristotle :3
Forum: Randomize 12-28-2017, 04:25 PM
Replies: 165,518
Views: 2,458,757
Posted By Gracithe1andonly
(but would you rather go to chipotle with...

(but would you rather go to chipotle with Aristotle or bring Aristotle to chipotle

do you know what i'm sayin)

it's actually just a joke because they're spelled the same but don't rhyme. So is it...
Forum: Randomize 12-28-2017, 04:24 PM
Replies: 165,518
Views: 2,458,757
Posted By Gracithe1andonly
lol sorry for not replying this is a legit...

lol sorry for not replying this is a legit question

So I've been reading a lot of fairy tales lately, and you can laugh, but I'm serious about this. And in Undine, the Little Mermaid, and (probably)...
Forum: Randomize 12-11-2017, 11:21 PM
Replies: 165,518
Views: 2,458,757
Posted By Gracithe1andonly
I am beginning to think that maybe people...

I am beginning to think that maybe people shouldn't joke about not having souls.
Forum: Randomize 12-09-2017, 05:07 PM
Replies: 165,518
Views: 2,458,757
Posted By Gracithe1andonly
ok i'd love to take you out what's your favorite...

ok i'd love to take you out what's your favorite restaurant
Forum: Randomize 10-21-2017, 01:37 PM
Replies: 165,518
Views: 2,458,757
Posted By Gracithe1andonly
Ha Ha Ha Ha Stayin Alive Stayin Alive Ha Ha Ha...

Ha Ha Ha Ha
Stayin Alive
Stayin Alive
Ha Ha Ha Ha
Staying Aliiiii
Iiii
I
I
I
I
Forum: Randomize 10-15-2017, 07:10 PM
Replies: 165,518
Views: 2,458,757
Posted By Gracithe1andonly
possible memoir title: "Where Did I Put the...

possible memoir title: "Where Did I Put the Notebook?"
Forum: Randomize 04-11-2017, 11:34 PM
Replies: 165,518
Views: 2,458,757
Posted By Gracithe1andonly
But I'm happy because everyone lined up this...

But I'm happy because everyone lined up this year! The generally celebrated Easter lines up with Orthodox Easter lines up with Passover! We should do this every year!
Forum: Randomize 04-05-2017, 10:25 PM
Replies: 165,518
Views: 2,458,757
Posted By Gracithe1andonly
That is excellent, and I should like to read that...

That is excellent, and I should like to read that document, save for all the spoilers. I myself have 10k words of Eastfield notes lol
Forum: Randomize 01-16-2017, 10:18 PM
Replies: 165,518
Views: 2,458,757
Posted By Gracithe1andonly
I was following you and you were swooping around...

I was following you and you were swooping around like a flippin bird that's inside a human house and wants to get out, it was funny
Forum: Randomize 01-05-2017, 04:40 PM
Replies: 165,518
Views: 2,458,757
Posted By Gracithe1andonly
omg tell us how it goes

omg tell us how it goes
Forum: Randomize 12-06-2016, 03:39 PM
Replies: 165,518
Views: 2,458,757
Posted By Gracithe1andonly
ah okay! a lot depends on opinion, but even if...

ah okay! a lot depends on opinion, but even if reading it isn't a great experience for you, I think the look at linguistics and evolving Anglo-Saxon culture is worth suffering through it.
Forum: Randomize 12-06-2016, 08:19 AM
Replies: 165,518
Views: 2,458,757
Posted By Gracithe1andonly
BEOWULF? yay!! It's actually pretty cool. All the...

BEOWULF? yay!! It's actually pretty cool. All the little stories-within-the-story and obnoxiously tall marty-stu Beowulf killing monsters :) also Seamus Haney's translation was beautiful, so that...
Forum: Randomize 11-21-2016, 10:07 AM
Replies: 165,518
Views: 2,458,757
Posted By Gracithe1andonly
I didn't, but now that I think about it, it is...

I didn't, but now that I think about it, it is picking up speed. Yay!
Showing results 1 to 25 of 36

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 10:43 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.7.1
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.