Quantcast The Writer's Block - Search Results
Refresh the page...
forums KidPub Home

Go Back   The Writer's Block > Search Forums
 FAQ Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.03 seconds.
Search: Posts Made By: Ember
Forum: Randomize 04-27-2018, 02:04 AM
Replies: 165,569
Views: 2,509,696
Posted By Ember
aaaa hi!!! i'm doing really well actually i'm...

aaaa hi!!! i'm doing really well actually i'm graduating soon and I guess feeling nostalgic bc of it [also procrastinating doing actual work]. how are you? i read you got a girlfriend?
Forum: Randomize 04-27-2018, 02:01 AM
Replies: 242
Views: 6,506
Posted By Ember
i just wanted to say how much kidpub influenced...

i just wanted to say how much kidpub influenced me. I think i joined this site when i was like twelve, and it's seen so much of me. i went through some of the worst and best periods of my life here,...
Forum: Free advice 04-27-2018, 01:39 AM
Replies: 8,876
Views: 243,624
Posted By Ember
I'm Screaming at my post from 2 years ago i now...

I'm Screaming at my post from 2 years ago i now have a crush on the "i love you" guy aaaaaaaaa
could've had it all lol
Forum: Free advice 04-27-2018, 01:33 AM
Replies: 8,876
Views: 243,624
Posted By Ember
This Is Cute Congrats

This Is Cute Congrats
Forum: Free advice 04-27-2018, 01:31 AM
Replies: 8,876
Views: 243,624
Posted By Ember
what's me on wb if it doesn't involve ranting...

what's me on wb if it doesn't involve ranting about a boy lol
ok but fr i'm screwed i mean he had a crush on me two years ago and now we don't have any classes together/i don't talk to him and it's...
Forum: Randomize 04-27-2018, 01:24 AM
Replies: 165,569
Views: 2,509,696
Posted By Ember
hey guys i doubt any of you remember me but i...

hey guys
i doubt any of you remember me but i missed y'all and it's been a while
i'm eighteen now so i don't really qualify as a kid anymore but i really missed this site so i thought i'd give it one...
Forum: Randomize 04-27-2017, 07:02 PM
Replies: 110
Views: 5,838
Posted By Ember
The best response I get whenever I'm saying...

The best response I get whenever I'm saying anything about feminism/equal rights:"boys don't like girls who..."

And? Were you listening to me lmao
Forum: Randomize 04-04-2017, 10:27 PM
Replies: 1
Views: 194
Posted By Ember
Spoilers But ok just... they spent an entire...

Spoilers

But ok just... they spent an entire season.... dedicated to Barney and Robin's wedding.... and then they just got divorced the next episode am I the only one who is PISSED.

And the entire...
Forum: Randomize 04-04-2017, 10:25 PM
Replies: 1
Views: 194
Posted By Ember
How I Met Your Mother

This has probably already been done before but...

Ok I have a lot of mixed feelings about this show can we please talk about it?
Forum: Randomize 03-20-2017, 06:39 PM
Replies: 110
Views: 5,838
Posted By Ember
Some good points. Yeah, that statistic I think...

Some good points.

Yeah, that statistic I think I only heard it somewhere I shouldn't have included it or I should have fact checked this was just written in an angry stupor I apologize for that...
Forum: Randomize 03-17-2017, 12:27 AM
Replies: 110
Views: 5,838
Posted By Ember
Ah yes, I've been enlightened, of course we don't...

Ah yes, I've been enlightened, of course we don't need feminism because women already have laws passed that tell men "hey, guys, maybe you shouldn't beat on your wives and ladies." Of course, we've...
Forum: Free advice 03-16-2017, 10:55 PM
Replies: 8,876
Views: 243,624
Posted By Ember
Me when I have a crush: love is beautiful. I love...

Me when I have a crush: love is beautiful. I love romance. Humanity's greatest ability is to feel.

Me when someone may potentially have feelings or attraction towards myself: *pereptual screaming*
Forum: Free advice 03-16-2017, 10:52 PM
Replies: 8,876
Views: 243,624
Posted By Ember
When that guy who's been showing signs of liking...

When that guy who's been showing signs of liking you since freshman year with little to no encouragement from yourself is now telling you "I love you" at inopportune moments and you've legitimately...
Forum: Story Ideas 03-16-2017, 10:43 PM
Replies: 641
Views: 21,932
Posted By Ember
What is plot planning? I've never heard of it?...

What is plot planning? I've never heard of it? You mean I can't just write whatever random crap comes into my head?
Forum: Story Ideas 03-13-2017, 11:35 PM
Replies: 641
Views: 21,932
Posted By Ember
Good mystery novels are incredibly freaking hard...

Good mystery novels are incredibly freaking hard to write successfully.
Forum: Free advice 01-12-2017, 07:56 PM
Replies: 19,912
Views: 551,411
Posted By Ember
I'm a piece of crap who's back on this site...

I'm a piece of crap who's back on this site because I really don't have anyone to talk to. My best friend. She's leaving. She's leaving high school and moving on not dropping out if I'm being honest...
Forum: Free advice 11-20-2016, 01:26 AM
Replies: 19,912
Views: 551,411
Posted By Ember
Feeling like alienating myself from everyone bc...

Feeling like alienating myself from everyone bc yeah I'm kind of a burden anyways. I mean I'm probably too selfish to actually do it but I think I just need to stop like. Being a person. I'm not even...
Forum: School 11-17-2016, 06:15 PM
Replies: 570
Views: 23,386
Posted By Ember
when you get a 66% on a project that you actually...

when you get a 66% on a project that you actually worked really hard on and fulfilled all of the requirements and it was actually good ok i don't understand?? just because my english teacher hates me...
Forum: KidPub Yearbook: 2008 11-16-2016, 10:19 PM
Replies: 2,704
Views: 83,881
Posted By Ember
no, love, no. you are not a psychopath. idk what...

no, love, no. you are not a psychopath. idk what sy is going through or why she is saying those terrible things but honestly they definitely have nothing to do with you. nothing she says reflects on...
Forum: KidPub Yearbook: 2008 11-16-2016, 07:47 PM
Replies: 2,704
Views: 83,881
Posted By Ember
Holy crap I just read a/n and i'm speechless? WHo...

Holy crap I just read a/n and i'm speechless? WHo cares if she's nine that is not an acceptable way to treat people? What in the living hell?
Why is she targeting graystorm? this is just awful i feel...
Forum: Free advice 11-16-2016, 05:56 PM
Replies: 8,876
Views: 243,624
Posted By Ember
early thirties. it's not even a crush. like i...

early thirties.

it's not even a crush. like i don't dwell or think about him but just every time i walk into first period it's just like "oh crap"

(also screw you no shave november)
Forum: Free advice 11-16-2016, 01:16 AM
Replies: 8,876
Views: 243,624
Posted By Ember
lowkey highkey attracted to one of my teachers...

lowkey highkey attracted to one of my teachers this is a very uncomfortable situation
Forum: Randomize 11-14-2016, 05:54 PM
Replies: 110
Views: 5,838
Posted By Ember
tfw everyday that kid in my math class asks the...

tfw everyday that kid in my math class asks the boy who sits at our table how to do the homework and everyday I end up helping him out and telling him how to do it when the boy doesn't really get it...
Forum: Guilds 11-13-2016, 07:22 PM
Replies: 180
Views: 7,943
Posted By Ember
I just made love to this bowl of...

I just made love to this bowl of soup

http://www.sobremesa-blog.com/blog/ginger-lemongrass-infused-thai-soup

(yes it's vegan and deliciouss)
Forum: Free advice 11-13-2016, 05:37 PM
Replies: 19,912
Views: 551,411
Posted By Ember
NO no non no no nono no meera please don't....

NO no non no no nono no meera please don't. please don't. we care we do care.

this isn't the end this isn't all life is going to be you are so young and have so much more to do there is so much more...
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 07:51 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.7.1
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.