Quantcast The Writer's Block - Search Results
Refresh the page...
forums KidPub Home

Go Back   The Writer's Block > Search Forums
 FAQ Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read

Showing results 1 to 25 of 26
Search took 0.00 seconds.
Search: Posts Made By: HannahChen2009
Forum: Randomize 01-13-2019, 04:59 AM
Replies: 956
Views: 30,413
Posted By HannahChen2009
I think it's alright tbh; everyone uses this...

I think it's alright tbh; everyone uses this place in a different way and for me it's a safe one but for others it might be different, there's no obligation to post or comment on this website really,...
Forum: Randomize 01-12-2019, 07:11 PM
Replies: 956
Views: 30,413
Posted By HannahChen2009
why would you feel guilty abt that? (yeah,,, it's...

why would you feel guilty abt that? (yeah,,, it's really not now, lol)
Forum: Randomize 01-12-2019, 12:56 PM
Replies: 956
Views: 30,413
Posted By HannahChen2009
tbh I'm super flattered that you remember me!...

tbh I'm super flattered that you remember me! :DD
The Taco Era... Those were some fun days (not the cringy parts, just the writing and kp being alive and thriving part) I do agree it's the nostalgia...
Forum: Randomize 01-08-2019, 10:08 AM
Replies: 956
Views: 30,413
Posted By HannahChen2009
I remember you! I never really talked to you back...

I remember you! I never really talked to you back then (don't think we were part of the same "group") but I do remember your writing and being a big part of the community. I'm kinda in the same boat...
Forum: Randomize 06-21-2015, 06:53 AM
Replies: 956
Views: 30,413
Posted By HannahChen2009
i'm going to be 130 kilometers away i could...

i'm going to be 130 kilometers away i could literally swim there (probably not)
a lot of grandparents of the peeps in my class are all from 福建 good luck ouo
(not my grandpa he's from 蘇州)
Forum: Randomize 07-10-2014, 02:00 AM
Replies: 956
Views: 30,413
Posted By HannahChen2009
im back even tho i never officially left hi

im back even tho i never officially left hi
Forum: Randomize 05-03-2014, 12:40 PM
Replies: 956
Views: 30,413
Posted By HannahChen2009
Hey hey can I still email you

Hey hey can I still email you
Forum: Randomize 05-03-2014, 04:42 AM
Replies: 956
Views: 30,413
Posted By HannahChen2009
Hey Says my sig. I probably won't be doing...

Hey
Says my sig.
I probably won't be doing anything much
Except maybe posting city
Or maybe I won't even post city idk
I just need a break
Plus tests. Tests are coming ugh
So ayy don't know when I'll...
Forum: Randomize 05-03-2014, 04:40 AM
Replies: 956
Views: 30,413
Posted By HannahChen2009
Aww okay /hugs/

Aww okay /hugs/
Forum: Randomize 04-27-2014, 12:23 PM
Replies: 956
Views: 30,413
Posted By HannahChen2009
You do? ^_^ I'm pretty lonely per moment, but...

You do? ^_^
I'm pretty lonely per moment, but it'll pass in like a minute. And you? I hope you're better soon.
Forum: Randomize 04-20-2014, 11:13 AM
Replies: 956
Views: 30,413
Posted By HannahChen2009
I don't know if you remembered me... (It's been a...

I don't know if you remembered me... (It's been a long time... I was an arrogant newbie then) but I'm glad to see you back. :)


Nikkikins silent has missed you. /runs/
Forum: Randomize 03-24-2014, 06:35 AM
Replies: 956
Views: 30,413
Posted By HannahChen2009
Well guess who's got ANNOYING tests. Be back on...

Well guess who's got ANNOYING tests. Be back on Wednesday. ^^
Forum: Randomize 03-17-2014, 10:19 AM
Replies: 956
Views: 30,413
Posted By HannahChen2009
GODDAMNIT MAX YOU ARE NOT SERIOUS YOU CAN NOT...

GODDAMNIT MAX YOU ARE NOT SERIOUS
YOU CAN NOT LEAVE *hugs you really really tight*
YOU CAN NOT LEAVE I FORBID YOU TO
GODS FORBID MAX PLEASE DON'T LEAVE
please be joking...
Forum: Randomize 03-13-2014, 09:10 AM
Replies: 956
Views: 30,413
Posted By HannahChen2009
/grouphug/ GUYS THANK GOD I'VE MISSED YOU SO BADLY

/grouphug/ GUYS THANK GOD I'VE MISSED YOU SO BADLY
Forum: Randomize 03-11-2014, 08:18 AM
Replies: 956
Views: 30,413
Posted By HannahChen2009
Good, cause you are NOT leaving.

Good, cause you are NOT leaving.
Forum: Randomize 03-07-2014, 04:51 AM
Replies: 956
Views: 30,413
Posted By HannahChen2009
Whyyyyy Dx

Whyyyyy Dx
Forum: Randomize 03-01-2014, 09:46 AM
Replies: 956
Views: 30,413
Posted By HannahChen2009
Guys Stop Leaving

Guys Stop Leaving
Forum: Randomize 02-27-2014, 08:49 PM
Replies: 956
Views: 30,413
Posted By HannahChen2009
Noooooooooooooo please don't leave Kendra. Ikr...

Noooooooooooooo please don't leave Kendra.


Ikr it's so sad now I want to punch something eh.
Forum: Randomize 02-27-2014, 09:29 AM
Replies: 956
Views: 30,413
Posted By HannahChen2009
Silent nonononono you can't leave please But...

Silent nonononono you can't leave please
But still I guess I should respect your decision. Come back soon ok?
And we can still email you... right?



Nope nope nope. Max we need to talk more btw...
Forum: Randomize 02-16-2014, 10:17 AM
Replies: 956
Views: 30,413
Posted By HannahChen2009
Whaaaaaat no!

Whaaaaaat no!
Forum: Randomize 02-13-2014, 10:41 AM
Replies: 956
Views: 30,413
Posted By HannahChen2009
but I but what

but I
but what
Forum: Randomize 02-09-2014, 12:04 PM
Replies: 956
Views: 30,413
Posted By HannahChen2009
Thank you Ellie. <3 (*hugs back*) Okay I'll stay...

Thank you Ellie. <3
(*hugs back*)
Okay I'll stay not dead given no one assassinates me. xP
Forum: Randomize 02-09-2014, 11:13 AM
Replies: 956
Views: 30,413
Posted By HannahChen2009
Question Okay no one's gonna care but I'm sad. I'm sad...

Okay no one's gonna care but
I'm sad.
I'm sad because I'll be spending less and less time on KP.
I'm sad because I'll be spending less and less time on writing.
I'm sad because school starts the...
Forum: Randomize 02-08-2014, 11:29 AM
Replies: 956
Views: 30,413
Posted By HannahChen2009
shit guys we got to believe hell come back okay

shit guys we got to believe hell come back okay
Forum: Randomize 02-08-2014, 10:42 AM
Replies: 956
Views: 30,413
Posted By HannahChen2009
WHAT ARlN NO. PLEASE NO. PLEASE PLEASE PLEASE...

WHAT ARlN NO.
PLEASE NO.
PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE NO.
AT LEAST LET IT NOT BE PERMANENT.
PLEASE DON'T LEAVE.
NO NO NO NO NO WHY DX WHY I'M DEVASTATED NO ARIN DON'T LEAVE WHY PLEASE NO.
Showing results 1 to 25 of 26

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 08:03 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.7.1
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.