Quantcast The Writer's Block - Search Results
Refresh the page...
forums KidPub Home

Go Back   The Writer's Block > Search Forums
 FAQ Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.02 seconds.
Search: Posts Made By: Quizzical.Zizzle
Forum: Randomize 01-24-2015, 08:08 PM
Replies: 7,868
Views: 132,435
Posted By Quizzical.Zizzle
^ A goddess > I had a seven-year-old goldfish...

^ A goddess
> I had a seven-year-old goldfish that turned white but it died
v Has a pet
Forum: Randomize 01-24-2015, 08:06 PM
Replies: 10,971
Views: 192,090
Posted By Quizzical.Zizzle
The Mowgli's ~ San Francisco

The Mowgli's ~ San Francisco
Forum: Randomize 01-23-2015, 07:58 PM
Replies: 7,868
Views: 132,435
Posted By Quizzical.Zizzle
^ Has a Youtube account > YESS I SHOULD BE AT...

^ Has a Youtube account
> YESS I SHOULD BE AT FUTSAL :mad: :mad:
v Knows that futsal is soccer on a basketball court, with a heavier ball that doesn't bounce. Also comes to the conclusion that futsal...
Forum: Randomize 01-23-2015, 07:56 PM
Replies: 590
Views: 19,107
Posted By Quizzical.Zizzle
One of my friends keeps begging me to go to the...

One of my friends keeps begging me to go to the winter formal, and I told him maybe, but he says that it's really not an option for me not to go
Forum: Randomize 01-23-2015, 07:39 PM
Replies: 1
Views: 508
Posted By Quizzical.Zizzle
Apps

Have any of you downloaded that 'aa' app? My friend told me to download it and now I CAN'T PASS LEVEL 49 it's so aggrivating
Forum: Randomize 01-23-2015, 06:50 PM
Replies: 110
Views: 3,432
Posted By Quizzical.Zizzle
Personal Cake from Dairy Queen Favorite Drink?

Personal Cake from Dairy Queen
Favorite Drink?
Forum: Randomize 01-23-2015, 06:42 PM
Replies: 7,868
Views: 132,435
Posted By Quizzical.Zizzle
^ My middle name > Nope, but you don't have...

^ My middle name
> Nope, but you don't have midterms? Why not?
v Wishes they could play in their futsal game but can't because they're injured? lol
Forum: Randomize 01-22-2015, 05:37 PM
Replies: 7,868
Views: 132,435
Posted By Quizzical.Zizzle
^ a bird > :D:D:D V Has a lot of friends

^ a bird
> :D:D:D
V Has a lot of friends
Forum: Randomize 01-22-2015, 05:36 PM
Replies: 590
Views: 19,107
Posted By Quizzical.Zizzle
Haha thanks. On the speaking part I made my...

Haha thanks. On the speaking part I made my sentences more complex/advanced which got me a lot of extra points, and I did a bunch of extra credit :D
Forum: Randomize 01-22-2015, 05:33 PM
Replies: 110
Views: 3,432
Posted By Quizzical.Zizzle
Rixton :D Favorite season?

Rixton :D
Favorite season?
Forum: Randomize 01-20-2015, 08:44 PM
Replies: 204
Views: 5,500
Posted By Quizzical.Zizzle
4. The kids whose parents don't let them have any...

4. The kids whose parents don't let them have any pets, but they love animals so much so they come anyways. You might find them in the dog pen or sticking feathers through the cat cages.
Forum: Randomize 01-20-2015, 07:44 PM
Replies: 165,631
Views: 2,628,980
Posted By Quizzical.Zizzle
omg I loved my art teacher last year but now I...

omg I loved my art teacher last year but now I don't have her anymore :(
Forum: Randomize 01-20-2015, 07:40 PM
Replies: 110
Views: 3,432
Posted By Quizzical.Zizzle
Noon. Who's your favorite cousin? (idk)

Noon.
Who's your favorite cousin? (idk)
Forum: Randomize 01-20-2015, 07:38 PM
Replies: 5
Views: 810
Posted By Quizzical.Zizzle
Ahahaha good I'm not the only one :D

Ahahaha good I'm not the only one :D
Forum: Randomize 01-20-2015, 07:38 PM
Replies: 7,868
Views: 132,435
Posted By Quizzical.Zizzle
^ Your name reminds of a wolf for some reason >...

^ Your name reminds of a wolf for some reason
> Nope...
V Thought finals were easy?
Forum: Randomize 01-20-2015, 07:36 PM
Replies: 102
Views: 12,108
Posted By Quizzical.Zizzle
OMG I've seen this before

OMG I've seen this before
Forum: Randomize 01-20-2015, 07:25 PM
Replies: 90
Views: 3,099
Posted By Quizzical.Zizzle
I'm @maddie.tttt if you want to follow me! :)

I'm @maddie.tttt if you want to follow me! :)
Forum: Randomize 01-20-2015, 07:11 PM
Replies: 590
Views: 19,107
Posted By Quizzical.Zizzle
1.) My friend got a haircut and I like it. 2.) I...

1.) My friend got a haircut and I like it.
2.) I got 170% on my Spanish final :D
Forum: Randomize 01-11-2015, 10:43 PM
Replies: 102
Views: 12,108
Posted By Quizzical.Zizzle
I want to be your fantasy, maybe you could be...

I want to be your fantasy, maybe you could be mine.
Forum: Randomize 01-10-2015, 05:07 PM
Replies: 102
Views: 12,108
Posted By Quizzical.Zizzle
You must be a magician, because every time I look...

You must be a magician, because every time I look at you, everyone else disappears.
Forum: Randomize 01-05-2015, 09:08 PM
Replies: 10,971
Views: 192,090
Posted By Quizzical.Zizzle
Eye On It by Toby Mac

Eye On It by Toby Mac
Forum: Randomize 01-05-2015, 09:06 PM
Replies: 110
Views: 3,432
Posted By Quizzical.Zizzle
English. What's your favorite type of clothing?

English.
What's your favorite type of clothing?
Forum: Randomize 01-05-2015, 09:04 PM
Replies: 165,631
Views: 2,628,980
Posted By Quizzical.Zizzle
My friend just got back from Hawaii and today he...

My friend just got back from Hawaii and today he gave me a Hawaiian necklace :rolleyes:
Forum: Randomize 01-05-2015, 09:03 PM
Replies: 165,631
Views: 2,628,980
Posted By Quizzical.Zizzle
Omg Do Not Even Get Me Started I Want A...

Omg Do Not Even Get Me Started I Want A Typewriter Sooo Bad And Insult To Injury Two Years Ago We Saw A Legit Vintage Typewriter At A Church Sale For $1.00, One. Dollar. One Dollar! But Would My...
Forum: Randomize 01-05-2015, 09:00 PM
Replies: 110
Views: 3,432
Posted By Quizzical.Zizzle
FORUM GAME: What's Your Favorite...

FORUM GAME: What's Your Favorite...
In this game we learn what your favorite things are! The first person says, "What's your favorite

PERSON 1: What's your favorite book?
PERSON 2: The Book Thief....
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 11:26 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.7.1
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.