Quantcast Spongebob Fan Club - The Writer's Block
Refresh the page...
forums KidPub Home

Go Back   The Writer's Block > Outside Life > Randomize
 FAQ Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read

Reply
 
Thread Tools Display Modes
  #1  
Old 04-03-2012, 06:50 PM
SeptemberLove SeptemberLove is offline
Senior Member
 
Join Date: Nov 2010
Location: in room playing Sims 4
Posts: 1,830
Default Spongebob Fan Club

Funny pictures and everything Spongebob welcome!

I'll start off.











Start posting!
__________________
Follow your fear.

i post what my nipples want (leaving this here to show just how long it's been since I got on, holy crap.)
Reply With Quote
  #2  
Old 04-03-2012, 06:57 PM
lvhamsters lvhamsters is offline
Senior Member
 
Join Date: Jul 2010
Location: In your brain O_O
Posts: 14,813
Send a message via Skype™ to lvhamsters
Default

GO SPONGEBOB!!!!!
__________________
You only live forever in the lights you make

When we were young we used to say

That you only hear the music when your hearts begin to break




Now we are the kids from yesterday
Reply With Quote
  #3  
Old 04-03-2012, 06:59 PM
SeptemberLove SeptemberLove is offline
Senior Member
 
Join Date: Nov 2010
Location: in room playing Sims 4
Posts: 1,830
Default

AW YEAH.

Soo, favorite character, anyone?
__________________
Follow your fear.

i post what my nipples want (leaving this here to show just how long it's been since I got on, holy crap.)
Reply With Quote
  #4  
Old 04-03-2012, 07:01 PM
nngo nngo is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2012
Location: You choose.
Posts: 4,869
Default

Uh... Patrick Star? I don't really watch Spongebob, but I admire his sense of fashion.
Reply With Quote
  #5  
Old 04-03-2012, 07:01 PM
nngo nngo is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2012
Location: You choose.
Posts: 4,869
Default

People Order Our Patties
Reply With Quote
  #6  
Old 04-03-2012, 07:03 PM
SeptemberLove SeptemberLove is offline
Senior Member
 
Join Date: Nov 2010
Location: in room playing Sims 4
Posts: 1,830
Default

Quote:
Originally Posted by nngo View Post
Uh... Patrick Star? I don't really watch Spongebob, but I admire his sense of fashion.
WHY NOTTT?

Well, not the newer version but it's still fun to obsess over the old Spongebob.

Quote:
Originally Posted by nngo View Post
People Order Our Patties
__________________
Follow your fear.

i post what my nipples want (leaving this here to show just how long it's been since I got on, holy crap.)
Reply With Quote
  #7  
Old 04-03-2012, 07:05 PM
nngo nngo is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2012
Location: You choose.
Posts: 4,869
Default

I dunno.. doesn't sound really interesting and I don't watch much TV anyway.
Reply With Quote
  #8  
Old 04-03-2012, 07:08 PM
SeptemberLove SeptemberLove is offline
Senior Member
 
Join Date: Nov 2010
Location: in room playing Sims 4
Posts: 1,830
Default

Quote:
Originally Posted by nngo View Post
I dunno.. doesn't sound really interesting and I don't watch much TV anyway.
*LE GASP

NOT INTERESTING?!

WHAT DID YOU GROW UP ON?!

I don't watch TV either. That's no excuse. Get Netflix.
__________________
Follow your fear.

i post what my nipples want (leaving this here to show just how long it's been since I got on, holy crap.)
Reply With Quote
  #9  
Old 04-03-2012, 07:17 PM
BlueMi BlueMi is offline
Senior Member
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 13,233
Default

My friend and I were watching Spongebob the other day cuz we were bored...
OMG. THEY KILLED SPONGEBOB. OMG. DD: The old episodes were good, and they made SENSE. These new ones man... either gross, or stupid, or nonsensical... *rolls eyes*

GARY. xD
Reply With Quote
  #10  
Old 04-03-2012, 07:22 PM
SeptemberLove SeptemberLove is offline
Senior Member
 
Join Date: Nov 2010
Location: in room playing Sims 4
Posts: 1,830
Default

The new episodes are just stupid.

Gary, we luff you!! :3 *GLOMP* I love his expressions. XD XD XD
__________________
Follow your fear.

i post what my nipples want (leaving this here to show just how long it's been since I got on, holy crap.)
Reply With Quote
Reply

Tags
bunny hates spongebob!, pineapple real estate, spongebob

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -4. The time now is 03:23 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.7.1
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.