Quantcast Disney <333 - The Writer's Block
Refresh the page...
forums KidPub Home

Go Back   The Writer's Block > Writing > Guilds
 FAQ Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read

Reply
 
Thread Tools Display Modes
  #1  
Old 07-17-2014, 01:01 PM
venika venika is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2012
Location: hmm
Posts: 2,050
Send a message via Skype™ to venika
Default Disney <333

Yep so this is for all the Disney fangirls/fanboys on KP.

Did you guys know that Moana is one of the Disney movies that is going to be released soon? (Oh, and by soon, I mean 2017/2018, according to what I've heard).
__________________
my name is finny & i like the bone app the teeth meme more than i like myself
Reply With Quote
  #2  
Old 07-17-2014, 01:02 PM
Athenabrain1 Athenabrain1 is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2014
Location: hogwarts, slytherin dorms
Posts: 5,060
Default

I approve of this thread. Mulan and Pocahontas.
__________________
"If I had a world of my own, everything would be nonsense.

Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't.
And contrary wise, what is, it wouldn't be.
And what it wouldn't be, it would.
You see?"

Reply With Quote
  #3  
Old 07-17-2014, 01:04 PM
venika venika is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2012
Location: hmm
Posts: 2,050
Send a message via Skype™ to venika
Default

Quote:
Originally Posted by Athenabrain1 View Post
I approve of this thread. Mulan and Pocahontas.
Mulan x Shang is still one of my OTPs. <333
__________________
my name is finny & i like the bone app the teeth meme more than i like myself
Reply With Quote
  #4  
Old 07-17-2014, 01:13 PM
Athenabrain1 Athenabrain1 is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2014
Location: hogwarts, slytherin dorms
Posts: 5,060
Default

Quote:
Originally Posted by venika View Post
Mulan x Shang is still one of my OTPs. <333
Yess, they're perf. Mushu should have a mate.
__________________
"If I had a world of my own, everything would be nonsense.

Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't.
And contrary wise, what is, it wouldn't be.
And what it wouldn't be, it would.
You see?"

Reply With Quote
  #5  
Old 07-17-2014, 01:16 PM
venika venika is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2012
Location: hmm
Posts: 2,050
Send a message via Skype™ to venika
Default

Quote:
Originally Posted by Athenabrain1 View Post
Yess, they're perf. Mushu should have a mate.
Omg yessss :3 I can just imagine it now: a cute lil blue or purple dragon with long lashes and a really long tail that is used often to tickle Mushu <3 haha
__________________
my name is finny & i like the bone app the teeth meme more than i like myself
Reply With Quote
  #6  
Old 07-17-2014, 01:17 PM
Athenabrain1 Athenabrain1 is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2014
Location: hogwarts, slytherin dorms
Posts: 5,060
Default

Quote:
Originally Posted by venika View Post
Omg yessss :3 I can just imagine it now: a cute lil blue or purple dragon with long lashes and a really long tail that is used often to tickle Mushu <3 haha
And don't forget the fire-breathing, of course. Sparkles.
__________________
"If I had a world of my own, everything would be nonsense.

Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't.
And contrary wise, what is, it wouldn't be.
And what it wouldn't be, it would.
You see?"

Reply With Quote
  #7  
Old 07-17-2014, 01:20 PM
venika venika is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2012
Location: hmm
Posts: 2,050
Send a message via Skype™ to venika
Default

Ooh definitely :3 Mushu will be crazy for her. I ship it Mulan x random dragon soulmate yes
__________________
my name is finny & i like the bone app the teeth meme more than i like myself
Reply With Quote
  #8  
Old 07-17-2014, 01:21 PM
Athenabrain1 Athenabrain1 is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2014
Location: hogwarts, slytherin dorms
Posts: 5,060
Default

Quote:
Originally Posted by venika View Post
Ooh definitely :3 Mushu will be crazy for her. I ship it Mulan x random dragon soulmate yes
Give her a name <3
__________________
"If I had a world of my own, everything would be nonsense.

Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't.
And contrary wise, what is, it wouldn't be.
And what it wouldn't be, it would.
You see?"

Reply With Quote
  #9  
Old 07-17-2014, 02:15 PM
venika venika is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2012
Location: hmm
Posts: 2,050
Send a message via Skype™ to venika
Default

Quote:
Originally Posted by Athenabrain1 View Post
Give her a name <3
Hmmmm... This is hard! Like, a name that goes with Mushu and is awesome at thesame time.(I'm definitely ruling out Mushia and Mushilla, though :P)
__________________
my name is finny & i like the bone app the teeth meme more than i like myself
Reply With Quote
  #10  
Old 07-17-2014, 02:21 PM
Athenabrain1 Athenabrain1 is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2014
Location: hogwarts, slytherin dorms
Posts: 5,060
Default

Quote:
Originally Posted by venika View Post
Hmmmm... This is hard! Like, a name that goes with Mushu and is awesome at thesame time.(I'm definitely ruling out Mushia and Mushilla, though :P)
Clarity? Mularity?
__________________
"If I had a world of my own, everything would be nonsense.

Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't.
And contrary wise, what is, it wouldn't be.
And what it wouldn't be, it would.
You see?"

Reply With Quote
Reply

Tags
harry potter 5ever, maximus is life, mulaaan, shang <3, thethreeprotagonists

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -4. The time now is 07:13 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.7.1
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.