Quantcast First Lines - Page 10 - The Writer's Block
Refresh the page...
forums KidPub Home

Go Back   The Writer's Block > Writing > Story Ideas
 FAQ Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read

Reply
 
Thread Tools Display Modes
  #91  
Old 03-19-2018, 12:25 AM
SilverMoon SilverMoon is offline
Senior Member
 
Join Date: Sep 2011
Location: an infinite time loop of suffering APPARENTLY
Posts: 10,930
Default

Quote:
Originally Posted by Zelda View Post
Thankies c:

I've been considering posting this story actually. It's in it's second draft so it isn't as much of a garbage fire as the other stuff I've posted and I'm almost finished the draft so I could like,, actually post on a regular schedule.
Post it yo

Also I'm supposed to beta that one right
It would go easier if u had said schedule and I could beta each one before u post it and have a concrete deadline for beta'ing chapters
__________________
Love doesn't exist.
;; Therefore, there's no sorrow. ;;
That's what I thought...

.
ryo asuka
Reply With Quote
  #92  
Old 03-19-2018, 12:43 AM
Zelda Zelda is offline
Senior Member
 
Join Date: Jun 2013
Location: spaceship
Posts: 938
Default

Quote:
Originally Posted by SilverMoon View Post
Post it yo

Also I'm supposed to beta that one right
It would go easier if u had said schedule and I could beta each one before u post it and have a concrete deadline for beta'ing chapters
Yis.. I forgot abt that tbh. the chapter u have is probably like 10 edits old oops.
*glances at calendar* uh, how does tuesday sound for the first post? or is that too little time to beta?
Also do you have a schedule for the Zombie!KP story or do you wanna just shoot me a message whenever you're ready for me to beta the next chapter or sth?
__________________
Little boy inside my chest
Breathe some life into my bones
I've been lost and wandering
Down and out and missing home


(So beat a little louder now
I can't hear you anymore)
-Barns Courntey
Reply With Quote
  #93  
Old 03-19-2018, 12:46 AM
SilverMoon SilverMoon is offline
Senior Member
 
Join Date: Sep 2011
Location: an infinite time loop of suffering APPARENTLY
Posts: 10,930
Default

Quote:
Originally Posted by Zelda View Post
Yis.. I forgot abt that tbh. the chapter u have is probably like 10 edits old oops.
*glances at calendar* uh, how does tuesday sound for the first post? or is that too little time to beta?
Also do you have a schedule for the Zombie!KP story or do you wanna just shoot me a message whenever you're ready for me to beta the next chapter or sth?
nah I can beta tmr but should I do it just on the version I have even tho it's ten edits old lol?
Rip I'm The Worst at schedules so no, probably gotta do a bunch of planning that I don't have time for before I write any more but yea ill shoot u a msg
__________________
Love doesn't exist.
;; Therefore, there's no sorrow. ;;
That's what I thought...

.
ryo asuka
Reply With Quote
  #94  
Old 03-19-2018, 12:59 AM
Zelda Zelda is offline
Senior Member
 
Join Date: Jun 2013
Location: spaceship
Posts: 938
Default

Quote:
Originally Posted by SilverMoon View Post
nah I can beta tmr but should I do it just on the version I have even tho it's ten edits old lol?
Rip I'm The Worst at schedules so no, probably gotta do a bunch of planning that I don't have time for before I write any more but yea ill shoot u a msg
fantastic ^u^ ah, I think I can just update the version you have since it's a shared doc.. okay, so if the file has two asterisks beside the chapter heading then you have the updated version.
lol same. alrighty I'll keep my eyes peeled for a msg then ~
__________________
Little boy inside my chest
Breathe some life into my bones
I've been lost and wandering
Down and out and missing home


(So beat a little louder now
I can't hear you anymore)
-Barns Courntey
Reply With Quote
Reply

Tags
first lines, madelyn was here, madelynpostsweirdtags, my mango was here, pickup lines ;)

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -4. The time now is 06:01 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.7.1
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.