Quantcast Your emotional venting thread. I'll explain. - Page 1934 - The Writer's Block
Refresh the page...
forums KidPub Home

Go Back   The Writer's Block > Outside Life > Free advice
 FAQ Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read

Reply
 
Thread Tools Display Modes
  #19331  
Old 01-19-2017, 11:18 PM
Graystorm Graystorm is offline
Senior Member
 
Join Date: Sep 2014
Location: twenty one pilots
Posts: 307
Default

Quote:
Originally Posted by SilverMoon View Post
I know it feels like meds don't do anything but meds do help I know this bc last week I was transitioning meds and bOY DID IT SUCK but a) are you on meds and b) are you taking them like meds don't fix anything but they do help

also hey I get where you're coming from about how it would be easier if no one cared and lmao my opinion of myself is endlessly fluctuating and generally negative

and hell, who even cares if you're pretty? We're all just bundles of matter how are some people pretty and some not. Pretty is worth a lot in this society but it sure as hell ain't everything. Studies show that kidpubbers are prettier than the societal average (selfie thread) lmao, anyway.

I get that you probably care, though.

I'm not going to say "it gets better" because I don't know that, but it WONT get better if you don't let it, and don't try to.

Not it WILL get better, but it CAN get better.

It can really be okay. Not today but one day. One day you can be better. Please try to get there.

I barely know you, and I'm not the most empathetic or friendly person, but hey don't die.

Sorry if none of this helped or I just made shit worse lmao
Nah, I'm not on meds. Probably should be though
__________________
If you must die
·
·
Remember your life
Reply With Quote
  #19332  
Old 01-19-2017, 11:56 PM
meerkat meerkat is offline
Senior Member
 
Join Date: Apr 2012
Location: the void
Posts: 6,198
Default

Quote:
Originally Posted by july3girl View Post
ok so i'm nice. right? that's what everyone says. i'm "nice" and "nice and chill and innocent." but like i'm kinda annoyed how this is like my trademark?

my mom always said that you should be nice to EVERYONE and you won't necessarily be popular, but everyone will like you. apparently that works. but like...

when i borrow a pencil from a guy (without asking but it's like a running joke in our class that everyone steals from his endless supply of pencils) i don't like it how when he tells his friend, it's like "EVEN PANDA?????" (also for the record i returned the pencil after like an hour 'cause i felt guilty)

idk. i don't like the expectation, i guess? i like that i have a Thing™ but... i don't know. i just wanted to vent, i guess haha.

ALSO so this really intense thing happened with this girl in my grade and my basketball teammate sort of friend told me about it and it's like real, actual, harmful gossip. and i basically immediatly told my friend, who had also been asking to hear it. i feel horrible, even if most of the gossip was because of my friend's gross ex. and i still feel horrible for telling her, because i don't want to ruin the girl who did that gossipy thing, and now i'm afraid my friend is gonna tell her best friend and it's just going to continue until everyone knows. also our like... i guess you could call "pre-and-current-chicago-selective-enrollment-community" is so crazy about this kind of gossip which could affect her next year in high school, no matter what selective enrollment school she goes to. idk. i feel really bad.

AT THE SAME TIME i feel bad not telling my best friend because we tell each other EVERYTHING interesting that happens in our lives and in the lives of other people (we're not horrible people i swear nothing ever happens so it's usually like "oh yeah this guy likes this girl but he's not gonna do something about it") and i know i shouldn't spread rumors but... well i don't have an excuse i just really want to tell her

not expecting advice just wanted to vent again
yeah hey i'm in the same kind of situation, i'm basically just the nice kid that everyone walks over (but hey, as long as they're happy, no one should care about me!! haha i'm insignificant!! haha i should just die so everyone can use the resources i was wasting amirite kiddos!! what a fucking pathetic loser)

but if it's that important, and you trust her? you should tell her. it's good to let things out, you'll probably regret not doing it.
Reply With Quote
  #19333  
Old 01-20-2017, 12:12 AM
july3girl july3girl is offline
Senior Member
 
Join Date: Feb 2014
Location: In a computer doing mountains of homework
Posts: 790
Default

Quote:
Originally Posted by meerkat View Post
yeah hey i'm in the same kind of situation, i'm basically just the nice kid that everyone walks over (but hey, as long as they're happy, no one should care about me!! haha i'm insignificant!! haha i should just die so everyone can use the resources i was wasting amirite kiddos!! what a fucking pathetic loser)

but if it's that important, and you trust her? you should tell her. it's good to let things out, you'll probably regret not doing it.
thanks a lot meera that actually helped a bit
__________________
death doesn't discriminate
between the sinners and the saints

it takes and it takes and it takes
-leslie odom jr and lin manuel miranda, "wait for it," hamilton
Reply With Quote
  #19334  
Old 01-20-2017, 12:37 AM
AlgebraAddict AlgebraAddict is offline
Senior Member
 
Join Date: May 2011
Location: tehksus
Posts: 16,913
Default

Quote:
Originally Posted by july3girl View Post
ok so i'm nice. right? that's what everyone says. i'm "nice" and "nice and chill and innocent." but like i'm kinda annoyed how this is like my trademark?

my mom always said that you should be nice to EVERYONE and you won't necessarily be popular, but everyone will like you. apparently that works. but like...

when i borrow a pencil from a guy (without asking but it's like a running joke in our class that everyone steals from his endless supply of pencils) i don't like it how when he tells his friend, it's like "EVEN PANDA?????" (also for the record i returned the pencil after like an hour 'cause i felt guilty)

idk. i don't like the expectation, i guess? i like that i have a Thing™ but... i don't know. i just wanted to vent, i guess haha.

ALSO so this really intense thing happened with this girl in my grade and my basketball teammate sort of friend told me about it and it's like real, actual, harmful gossip. and i basically immediatly told my friend, who had also been asking to hear it. i feel horrible, even if most of the gossip was because of my friend's gross ex. and i still feel horrible for telling her, because i don't want to ruin the girl who did that gossipy thing, and now i'm afraid my friend is gonna tell her best friend and it's just going to continue until everyone knows. also our like... i guess you could call "pre-and-current-chicago-selective-enrollment-community" is so crazy about this kind of gossip which could affect her next year in high school, no matter what selective enrollment school she goes to. idk. i feel really bad.

AT THE SAME TIME i feel bad not telling my best friend because we tell each other EVERYTHING interesting that happens in our lives and in the lives of other people (we're not horrible people i swear nothing ever happens so it's usually like "oh yeah this guy likes this girl but he's not gonna do something about it") and i know i shouldn't spread rumors but... well i don't have an excuse i just really want to tell her

not expecting advice just wanted to vent again
1. there is nothing wrong with being nice. the only problem arises when people think you're so nice and innocent that they can't tell you anything or pop ur bubble of niceness. people can assume that nice = shallow. honestly do what feels right. you can be both nice and Empowered Woman TM, and eventually people will figure that out. **just be urself!!!** jk but like seriously u do u and pepole will eventually come to terms with it. ur mother proabbly has the best advice tbh sorry if this wasn't helpful in the least

2. if you have a best friend who you tell everything to, that's fine. but make sure they're completely trustworthy like compleeeeetely. also possibly go to an authority if the gossip is really awful?? idk maybe just a teacher or advisor might be able to help
__________________



and I'll use you as a
w a r n i n g
s i g n
that if you talk enough sense, then you'll lose your mind



- I Found, by Amber Run
Reply With Quote
  #19335  
Old 01-20-2017, 01:51 AM
Lily09 Lily09 is offline
Senior Member
 
Join Date: Dec 2009
Location: who knows??
Posts: 17,324
Default

the semester doesnt end until tomorrow at 4 pm but im PANICKING
i have a C in US History, A in Psych, anf A in Jr Studies. But all my core classes (English, Precalc, and Physics) are D's. Im panicking so much, my parents are going to kill me??

Colleges look more at your JUNIOR YEAR and ive already blown the first semester. I know i dont have to worry that much if my SAT and ACT scores go well, and all practice tests indicate they will! And my parents have enough money saved to cover my tuition but as for books and stuff, i need scholarships. and i cant get good scholarships without an okay grade. im FUCKED and i want to Die
__________________
whaddup
Reply With Quote
  #19336  
Old 01-20-2017, 10:49 AM
Swallowtail Swallowtail is offline
Senior Member
 
Join Date: Apr 2014
Location: ny/ma
Posts: 882
Default

hey what's up guys I want to shoot myself
Reply With Quote
  #19337  
Old 01-20-2017, 11:08 AM
SilverMoon SilverMoon is offline
Senior Member
 
Join Date: Sep 2011
Location: the feds will never find me
Posts: 11,035
Default

Quote:
Originally Posted by Lily09 View Post
the semester doesnt end until tomorrow at 4 pm but im PANICKING
i have a C in US History, A in Psych, anf A in Jr Studies. But all my core classes (English, Precalc, and Physics) are D's. Im panicking so much, my parents are going to kill me??

Colleges look more at your JUNIOR YEAR and ive already blown the first semester. I know i dont have to worry that much if my SAT and ACT scores go well, and all practice tests indicate they will! And my parents have enough money saved to cover my tuition but as for books and stuff, i need scholarships. and i cant get good scholarships without an okay grade. im FUCKED and i want to Die
Idk shit about how to help (I have a 25 in geometry and it's not even because the material is hard) or how colleges work lol. im a mere freshmore (bc this is my second time taking 9th grade after trying to take 10th for a few weeks last semester because last year I didn't finish the year bc anxiety lmao) and my ideas might be stupid but

-- I think colleges will like if you show improvement? Ability to overcome adversity and all that
-- like you said, I think test scores are more important and you can do well on those
-- idk like. Can't you write some college essay on your applications about struggles you've dealt with and how you dealt with them or something. goes back to the first point about ability to overcome adversity
__________________
trails of f i r e
you always knew
they would carry me home
they'd lead me to y o u
Reply With Quote
  #19338  
Old 01-20-2017, 11:09 AM
SilverMoon SilverMoon is offline
Senior Member
 
Join Date: Sep 2011
Location: the feds will never find me
Posts: 11,035
Default

Quote:
Originally Posted by Swallowtail View Post
hey what's up guys I want to shoot myself
1) lmo A senior quote

2) what's up is there anything you need to vent about?
__________________
trails of f i r e
you always knew
they would carry me home
they'd lead me to y o u
Reply With Quote
  #19339  
Old 01-20-2017, 11:24 AM
Zelda Zelda is offline
Senior Member
 
Join Date: Jun 2013
Location: spaceship
Posts: 975
Default

Quote:
Originally Posted by Lily09 View Post
the semester doesnt end until tomorrow at 4 pm but im PANICKING
i have a C in US History, A in Psych, anf A in Jr Studies. But all my core classes (English, Precalc, and Physics) are D's. Im panicking so much, my parents are going to kill me??

Colleges look more at your JUNIOR YEAR and ive already blown the first semester. I know i dont have to worry that much if my SAT and ACT scores go well, and all practice tests indicate they will! And my parents have enough money saved to cover my tuition but as for books and stuff, i need scholarships. and i cant get good scholarships without an okay grade. im FUCKED and i want to Die
hey hey, no dying okay?

college isn't everything, you can totally put it off for a couple of years to save up whatever money you need, lots of people do.

or you could always re-take a course to bump up your grades,

idk if that helps at all but yeah
__________________
Little boy inside my chest
Breathe some life into my bones
I've been lost and wandering
Down and out and missing home


(So beat a little louder now
I can't hear you anymore)
-Barns Courntey
Reply With Quote
  #19340  
Old 01-20-2017, 12:51 PM
Swallowtail Swallowtail is offline
Senior Member
 
Join Date: Apr 2014
Location: ny/ma
Posts: 882
Default

Quote:
Originally Posted by SilverMoon View Post
1) lmo A senior quote

2) what's up is there anything you need to vent about?
I'm just really really fucking stupid and I need to be better and I'm not ready to room with someone who doesn't give a flying fuck about me again
Reply With Quote
Reply

Tags
♥lifepleaseguys:'), afraid to keep on living, bettertoburnoutthanfade, black n hopeless feeling, do what?, do you ever wonder?, face the north, i give up; okay?, i love u its gon b ok, i'm already dead inside, i'm so sorry, i'm there for you :), ignored as usual, ihopethebunnycheersuup:), just pray :), kayla was here, o_o this is insane, smexy elmo, someone's bitter, tags y u so weird?, takesometimetofeelbetter, theblackisclosingin, they're following me...:(, we got this!, you are not alone

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -4. The time now is 11:20 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.7.1
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.