Quantcast We Are The Number Ones Fanclub - Page 6 - The Writer's Block
Refresh the page...
forums KidPub Home

Go Back   The Writer's Block > Books and Such > Book Clubs
 FAQ Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read

Reply
 
Thread Tools Display Modes
  #51  
Old 08-08-2014, 12:13 PM
meerkat meerkat is offline
Senior Member
 
Join Date: Apr 2012
Location: the void
Posts: 6,198
Default

Quote:
Originally Posted by Elisa_zrs View Post
The people I picture of when I think of WATNO are you guys, I am not trading nothing!
DOUBLE NEGATIVE! So you're trading everything! Who do you think would play me? I don't know any actresses with broad shoulders and dark skin and chlorinated hair....
Reply With Quote
  #52  
Old 08-08-2014, 12:38 PM
SilverMoon SilverMoon is offline
Senior Member
 
Join Date: Sep 2011
Location: the barns
Posts: 11,020
Default

Quote:
Originally Posted by strawberry View Post
well good luck he's all the way in India and is a karate black belt c: haha thanks though you're so sweet

well there's nothing particularly lovable about story-me like i'm not badass or awesome or amazingly beautiful xD but maybe that's because i died before any of that could be realized lol

(and psst for the record falling in love with anime characters is almost twice as painful if the character dies x-x)
Well, I don't fall in love with anime characters, per say, but I do get extremely over-attached. A lot of times they die.
__________________
this and this and this
Reply With Quote
  #53  
Old 08-08-2014, 12:50 PM
strawberry strawberry is offline
Senior Member
 
Join Date: Nov 2010
Location: hmm i wonder.
Posts: 2,925
Default

Quote:
Originally Posted by SilverMoon View Post
Well, I don't fall in love with anime characters, per say, but I do get extremely over-attached. A lot of times they die.
yeah, i sort of meant that. ^-^ it's not really possible to actually fall in love~
Reply With Quote
  #54  
Old 08-08-2014, 01:05 PM
meerkat meerkat is offline
Senior Member
 
Join Date: Apr 2012
Location: the void
Posts: 6,198
Default

Two words: Josh Newman.
Reply With Quote
  #55  
Old 08-08-2014, 01:06 PM
SilverMoon SilverMoon is offline
Senior Member
 
Join Date: Sep 2011
Location: the barns
Posts: 11,020
Default

Quote:
Originally Posted by strawberry View Post
yeah, i sort of meant that. ^-^ it's not really possible to actually fall in love~
I don't believe that because of ships. Ships are beautiful.
I believe that real love has a 1% existence rate.

“Don’t use a word like ‘attracted’ so lightly. That’s a really serious word. It’s something you say to someone you care about very deeply.”

Yep

People don't get it

And I believe that real love can involve dysfunction, as "perfect love" is just ick.
__________________
this and this and this
Reply With Quote
  #56  
Old 08-08-2014, 03:46 PM
strawberry strawberry is offline
Senior Member
 
Join Date: Nov 2010
Location: hmm i wonder.
Posts: 2,925
Default

Quote:
Originally Posted by SilverMoon View Post
I don't believe that because of ships. Ships are beautiful.
I believe that real love has a 1% existence rate.

“Don’t use a word like ‘attracted’ so lightly. That’s a really serious word. It’s something you say to someone you care about very deeply.”

Yep

People don't get it

And I believe that real love can involve dysfunction, as "perfect love" is just ick.
couldn't have said it better myself
Reply With Quote
  #57  
Old 08-08-2014, 09:43 PM
Elisa_zrs Elisa_zrs is offline
Member
 
Join Date: Feb 2013
Location: The Unknown
Posts: 49
Send a message via Skype™ to Elisa_zrs
Default

, so getting married is not real?
__________________
Love,
That quirky kid who stared at you when you took the last jar of Nutella when she was looking for some Cheetos.
Reply With Quote
  #58  
Old 08-08-2014, 09:47 PM
SilverMoon SilverMoon is offline
Senior Member
 
Join Date: Sep 2011
Location: the barns
Posts: 11,020
Default

Quote:
Originally Posted by Elisa_zrs View Post
, so getting married is not real?
Depends.
Maybe you'll understand, someday...
*feels like a condescending bastard*
*doesn't care*
__________________
this and this and this
Reply With Quote
  #59  
Old 08-08-2014, 10:29 PM
strawberry strawberry is offline
Senior Member
 
Join Date: Nov 2010
Location: hmm i wonder.
Posts: 2,925
Default

Quote:
Originally Posted by Elisa_zrs View Post
um, i know this is kind of topic and things, but what do you guys think I look like?
idk i imagine you with wavy shoulder-length brown hair with freckles??
Reply With Quote
  #60  
Old 08-09-2014, 02:49 AM
Elisa_zrs Elisa_zrs is offline
Member
 
Join Date: Feb 2013
Location: The Unknown
Posts: 49
Send a message via Skype™ to Elisa_zrs
Default

Quote:
Originally Posted by strawberry View Post
idk i imagine you with wavy shoulder-length brown hair with freckles??
Brodha, I have olive skin. Freckles. Really? Hahaha good guess though, but I'm Asian but I have like huge eyes.
__________________
Love,
That quirky kid who stared at you when you took the last jar of Nutella when she was looking for some Cheetos.
Reply With Quote
Reply

Tags
...silent follower..., boss-ass bitch, cody is a *sexy* traitor, cody is a traitor, continue!!!!!!, dying is hella fun, iad or kp, meera ze badass, meerkatxmeerkatjunior <3, motherfucking queen ellie, no more ships for sam, number pees and poos, sameera = sam x meera, sameera is senseless, siamh4ever, um... yush!

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -4. The time now is 04:45 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.7.1
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.